SpainCap, l’evolució de Ascri per a un futur més sostenible

El passat 10 de maig, Ascri, l’Associació Espanyola de Capital, Creixement i Inversió, es va convertir en SpainCap després del llançament de la nova Marca i Logo de l’associació. Un canvi que reflecteix el propòsit de l’associació: “Capital per un futur sostenible”.

Aquest nou naming posa en valor a Espanya com a referent del sector de la inversió, relacionant-la directament amb el capital, construint així la identificació del sector del capital privat i aconseguint representar diferents tipologies d’inversió.

Com Oriol Pinya, president de SpainCap i cofundador i CEO de Abac Capital, assenyala: “Aquest canvi d’imatge respon a la necessitat d’actualitzar la nostra marca, però també de reflectir la importància de la sostenibilitat i l’impacte, que s’han convertit en pedres angulars en la indústria del Venture Capital i del Private Equity”.

Acompanyant al nou nom, trobem un logotip actualitzat que aconsegueix ampliar el reconeixement de marca i la connexió amb el naming. Un símbol que transmet la suma de forces, l’efecte multiplicador del sector i la diversitat dels diferents socis que conformen l’associació.

Per a concloure, José Zudaire, director general de SpainCap, afegeix: “L’Associació ha evolucionat molt en els últims anys. Cada vegada comptem amb una tipologia més variada de socis que tenen diferents estratègies d’inversió i que reflecteixen la maduresa que ha adquirit el sector. La marca SpainCap reflexa la varietat d’estratègies amb un objectiu comú d’invertir capital a Espanya per un futur sostenible”.