Les 10 millors apps per a start-ups

El camí cap a l’èxit pot ser complicat. Més encara en aquests temps en el qual les empreses s’han d’anar habituant a l’evolució d’aquest sector.

Per a fer aquest camí més senzill, les apps per a start-ups són una bona solució. Aquestes eines ofereixen major control, gestió i decisió sobre els diferents aspectes d’una empresa, i en l’actualitat, s’han tornat indispensables per al bon funcionament d’aquesta. Els avantatges que ofereixen aquestes apps van des de recursos tecnològics per a l’organització de l’empresa, passant per programes d’anàlisis d’audiències i tendències, fins a la gestió de la facturació.

Aquí et presentem 10 aplicacions imprescindibles que qualsevol start-up ha de conèixer. Vols saber quins són?

Asana

 

 

La primera que esmentarem és Asana. Si el que cerques és una organització perfecta per a la teva empresa, aquesta és la teva app. Aquest programari es dirigeix principalment a la gestió i administració de projectes. Entre les característiques que ofereix destaquem que es pot compartir les tasques amb altres membres de l’equip, fent que sigui una molt bona eina de col·laboració, actualització d’objectius, visualització de l’avanç en grup o individual o control de cada detall del projecte. A més, amb Asana podràs obtenir una vista completa del treball perquè els equips facin les tasques correctes en el moment oportú.

Anfix

 

Anfix és una app de comptabilitat que permet a l’usuari gestionar la seva facturació ideal tant per a autònoms com per a empresaris. La veritat és que redueix en un 80% el temps que dediques a la comptabilitat de la teva empresa. Quins són els avantatges exactament? L’enviament de factures perfectes, control de l’estat de les teves vendes en temps real, control de les despeses d’empresa, generació de models d’impostos…

Any.do

 

 

Seguim amb Any.do, una aplicació més personal que t’ajuda a organitzar les teves pròpies tasques. Encara que sembli senzill, utilitzar una app com aquesta pot ajudar-te molt en el teu dia a dia. És un programari per a mòbil en el qual es pot veure les tasques pendents, afegir alarmes a diverses hores i organitzar un calendari propi.

Semrush

 

 

Semrush és un programari molt important per a tota empresa en línia. Aquesta eina permet analitzar i comparar les teves dades amb els dels teus competidors. Realitzant cerques dels seus dominis et retornaran informació sobre el seu posicionament orgànic i la seva despesa en publicitat. T’ofereix a més paraules clau que podràs usar per a millorar el teu posicionament en Internet i crear estratègies de màrqueting ben consolidades. És cert que és una inversió econòmica bastanta alta però els seus serveis són pràcticament fonamentals avui dia. D’entre totes les eines de SEU aquesta és, sens dubte, la millor.

Nominazer

 

 

Potser és de les més interessants per a aquells que estan començant, ja que Nominazer s’encarrega d’ajudar-te a buscar el nom perfecte per a la teva empresa. No sols podràs comprovar si el domini web està disponible, sinó que amb aquesta app podràs combinar consonants i vocals fins que donis amb el nom que millor sonoritat tingui perquè sigui fàcilment memorizable pel públic. A més, podràs guardar una llista de noms per a decidir més endavant.

Timely

 

 

El temps és important per a la planificació de les tasques en el teu equip, Timely pot ajudar-te a estalviar una mica analitzant el treball de tots els membres de l’organització.  Aquesta calcula el temps que cada usuari dedica a cadascuna de les seves tasques i, a final de mes, ofereix un informe de productivitat de cada treballador.

Un altre punt interessant d’aquesta app és que permet geolocalizar els terminals de tots aquells integrants d’un mateix projecte que comptin amb l’app instal·lada en el seu ordinador.

Holded

 

 

Holded és la plataforma de gestió de negocis en el núvol per a petites i mitjanes empreses que ofereix tot el que necessites per a controlar les teves activitats on i quan vulguis.

Què podràs fer amb aquesta potent app?

Gestionar i controlar les vendes de productes o serveis; gestionar despeses, bancs i finances; i gestionar el personal i els seus projectes.

Trello

 

 

En el terreny de la planificació i control de tasques, Trello és la més utilitzada per emprenedors. Amb Trello pots organitzar al teu equip i els teus projectes per taulers i establir columnes i llistes segons les teves necessitats. Dates, activitats, tasques, etiquetes de colors: tot perquè quedi el més ordenat possible.

HubSpot

 

 

Encara que aquesta és utilitzada per empreses ja més consolidades, és recomanable conèixer la seva existència bé aviat. HubSpot és un desenvolupador i comercialitzador de productes de programari, que ofereix un conjunt molt complet d’eines de màrqueting, vendes i atenció al client per a empreses de tota grandària. Proporciona en un sol lloc tot el que necessiten les empreses per a poder brindar la millor experiència del client.

Slack

 

 

Slack és l’aplicació que més s’utilitza per a posar-se en contacte amb l’equip de treball. Una espècie de whatsapp però per al món laboral. En aquesta també es poden fer   reunions i grups de treball. El seu punt fort és la seva immediatesa i el seu  contacte permanent. Qualsevol iniciativa pot ser controlada amb eficiència des del mòbil gràcies a aquesta aplicació.

Aquestes són només algunes de totes les aplicacions que pots usar per a aconseguir major eficiència. Quins t’han cridat l’atenció? Et recomanem que, ateses les necessitats del teu projecte, triïs les que més beneficis et puguin aportar i aprofitis totes les seves funcionalitats. Això et pot estalviar molt de temps i processos costosos.