El nou centre DayOne de la DT Ebre present en el #OTDChallenge

Els passats 6 i 7 d’abril, va tenir lloc la tercera edició de #OTDChallenge 2022, l’esdeveniment sobre transformació digital organitzat pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Navarra (COIINA) i la Fundació Industrial Navarresa (FI). Amb aquest esdeveniment han buscat superar el miler de visitants professionals de llocs com Aragó, Madrid, País Basc, Navarra, Madrid o Barcelona. A més, va comptar amb la participació i patrocini de CaixaBank i el segment DayOne, el qual ha obert les seves portes en un nou centre en Saragossa per a així donar servei a totes aquestes Start-ups i emprenedors de la DT Ebre.

Aquest #OTDChallenge ha estat creat per a donar un espai de visibilitat a aquelles solucions tecnològiques i sobretot innovadores que estan actualment desenvolupant-se a Navarra. A més de ser una trobada on les empreses han pogut desenvolupar la seva labor de networking i comunicació comercial amb clients i proveïdors.

Amb unes 40 ponències al llarg de l’esdeveniment, vam poder gaudir de les paraules de Juan Antonio Bombín, responsable de Desenvolupament de Negoci de la DT Ebre, qui va parlar sobre els productes i serveis que ofereix CaixaBank a les empreses. En ella va fer especial esment a l’especialització, les solucions financeres dissenyades per a impulsar el creixement de les companyies i facilitar les gestions diàries, i aquelles iniciatives associades a la Sostenibilitat i la Responsabilitat Social Corporativa.

D’altra banda, també comptem amb Carlos Lacosta, director DayOne de la DT Ebre, qui va exposar la proposta de valor específica per a l’ecosistema d’empreses tecnològiques i d’inversió.
Lacosta va explicar amb més detall en què consisteix el segment de DayOne llançat en 2017 per CaixaBank i, que regit pels seus tres pilars: coneixement, negoci i innovació, va ser creat per a donar una resposta a aquest nou segment de clients que prefereixes prioritzar el creixement sobre la rendibilitat, i que per a això necessiten d’una inversió intensiva.

Al final del dia vam poder veure com el Navarra Arena es va transformar en un gran esdeveniment on es van batre les previsions més optimistes, arribant a superar els 1.100 professionals assistents, i amb el patrocini i col·laboració del Govern de Navarra, CaixaBank, Grup Elektra, Euskaltel, SKF, QAD i Versaria.

Després de finalitzar aquesta celebració, Mikel Irujo, conseller de Desenvolupament Econòmic i Empresarial, va comentar que aquesta trobada era una gran mostra del “Made in Navarra” i que la base d’aquestes tres edicions és “impulsar, dinamitzar i donar suport a aquest tipus d’activitats de la lògica de la col·laboració públic-privada tan present en el nostre temps”.