El principal esdeveniment de l’univers start-up a escala nacional, 4 Years From Now (4YFN), s’ha celebrat, un any més, a la ciutat de Barcelona en el marc del Mobile World Congress i hi han estat presents CaixaBank dayone i més de 20.000 assistents.
Actuant com a event partner, CaixaBank dayone ha desenvolupat diversos tallers exclusius i ponències públiques, així com una àmplia acció comercial i activitats celebrades a imaginCafé.
El director territorial de Barcelona, Jordi Nicolau, va participar en el taller “Corporates & Venture Capital: A Successful and Growing Relationship”, una sessió desenvolupada amb l’Associació Espanyola de Capital, Creixement i Inversió en què van participar un gran nombre de clients inversors i corporates com Repsol, Telefónica o Rakuten.
Disset emprenedors van tenir l’ocasió de presentar les seves propostes davant de diversos directius i responsables de CaixaBank de Riscos, Màrqueting, Assessoria Jurídica, Recursos Humans, Serveis Bancaris, SILK, VidaCaixa, Comercia Global Payments i GDS Cusa als tallers “Oportunitats de col·laboració entre start-ups tecnològiques i CaixaBank”.
El director corporatiu de Màrqueting, Xavier Mas, durant la seva ponència “Marketing Innovation in Banking” va compartir diversos casos d’èxit d’especialització del banc, posant el focus de la innovació en el client, com les oficines Store, HolaBank, AgroBank, imaginBank, imaginCafé i dayone.
El director de CaixaBank dayone– Banca d’Empreses Tecnològiques i Inversors, Carlos Trenchs, va destacar a “Successful Models of Collaboration Between Technological Companies and Banks” el rol de dayone com a driver del creixement a través dels seus serveis especialitzats, com a dinamitzador de l’ecosistema a través d’actes i esdeveniments propis i com a soci estratègic per a les empreses tecnològiques i innovadores.
En total, cent persones es van inscriure a les taules rodones sobre Corporate Venturing i més de cinquanta directius i empleats de CaixaBank van participar en les xerrades sobre oportunitats de col·laboració amb start-ups, tot un èxit d’assistència que, unit a les noves oportunitats de negoci nascudes de la intensa tasca comercial desenvolupada durant la convenció, fan que el balanç final de la primera participació de dayone en el 4YFN sigui molt positiu.
Les activitats organitzades per CaixaBank en el marc del 4YFN 2018 van acabar amb un acte de comiat en l’imaginCafé acabat d’inaugurar, situat al centre de la ciutat comtal, al qual van acudir més de 250 assistents.