Navegació d'Esdeveniment
Esmorzar Customer CENTRix 2018
- Aquest event ja ha passat.
26 juny 2018 , 9:30 am - 12:00 pm
Ponents: Diferents Ponents.
- Taula Rodona
El consumidor tria què, com i quan comprar. Entendre ràpid tot el seu viatge de consum és essencial per oferir la millor experiència a través de la personalització. Coneixeràs el Rànquing de les Empreses més centrades en el client. Amb tecnologia Smartme Analytics i posant al client al centre del negoci, hem recaptat dades contínues d’ús a través de l’observació i el monitoratge donant certesa als interessos reals dels clients i valorant les seves relacions amb les principals empreses dels sectors més innovadors.
Escoltaràs la valuosa experiència i visió de negoci d’experts d’empreses líders en la primera línia d’actuació de la transformació digital i casos d’ús basats en dades recaptades directament dels usuaris de productes i serveis, amb benchmark per empresa i sectorial.
Agenda
- 9:30- 9:45 h Cafè de benvinguda i recepció d’assistents.
- 9:45-10:15 h Reptes d’una organització Customer- Centric: Ignacio Hernández Gilfedder, Director general a Abside SmartFinancial Technologies.
- 10:15-10:35 h CENTRix, Per què i Com es construeix?: Javier Pérez Lafuente, Sènior a Analyst Smartme Analytics
- 10:35- 11:00 h Coffe Break & Networking.
- 11:05-11:20 h Rànquing d’empreses més centrades en el Client. Casos d’ús Banca, Retail, Food Delivery: Lola Chicón Samblás, Ceo a Smartme Analytics.
- 11:20-12:00 h Experiències en Mobilitat. La clau en la satisfacció del client. Taula rodona:
- Ignacio Hernández Gilfedder, Director General a Abside Smart Financial Technnologies.
- Alberto Anaya Reig, Vicepresident a Capgemini Espanya.
- Noelia Car, Customer Experience Lead a Nae.
DayOne Madrid
Juan Bravo, 3Madrid, España