CaixaBank va ser present en la vuitena edició de l’Alhambra Venture, el major esdeveniment d’emprenedoria del sud d’Espanya orientat i dirigit a startups i inversors de major nivell en l’entorn nacional per a poder connectar i crear vincles i relacions de valor entre ells.
Més de 100 startups es van presentar com a candidates per a participar en un dels esdeveniments d’emprenedoria més importants del país i entre les quals han estat seleccionades 27 finalistes. L’acte va tenir lloc els passats dies 12 i 13 de juliol en el Palau de Congressos de Granada, amb un aforament limitat a un màxim de 300 persones a causa de les mesures de seguretat que exigeix la pandèmia, i continuaran amb les jornades en línia els dies 14, 15 i 16.
CaixaBank DayOne, el servei de banca especialitzat en el suport i desenvolupament per a empreses joves, tecnològiques i innovadores, va formar part de les ponències que van tenir lloc en l’esdeveniment com a mostra del seu defensa i interès de les startups i organitzacions joves que busquen un impuls als seus projectes empresarials.
Victoria Blanco García, directora de DayOne Andalusia Oriental, va col·laborar en el debat: Els corporates com a tractors de l’emprenedoria nacional, moderat per Chema Nieto (presentador i CEO de Nación Innovación TV) i amb la participació de Telmo Pérez (Chief Innovation & New Business en ACCIONA), Patricia Pastor (Managing Director en GoHub) i Andrés Gómez Morón (Innovation Engineer en Renfe).
Victoria Blanco García va recalcar el suport de CaixaBank pel sistema innovador i tecnològic, aspecte fonamental que es va materialitzar fa anys amb la creació de DayOne “un servei especialitzat per a empreses tecnològiques i innovadores i posant el focus en els venture capital i fons d’inversió, posant en comunicació als uns amb els altres”.
En aquest aspecte es va destacar l’aposta i importància dels premis EmprendedorXXI, la catorzena edició dels quals va concloure la setmana passada i que ha estat d’ajuda per a més de 400 empreses amb un repartiment de més de 6.000.000 d’euros en premis, encara que el que més valoren els premiats és “el prestigi, la visibilitat i l’àmplia xarxa de contactes d’alt valor”.